Sunday, March 11, 2018


     Tere armas sõber, huviline või niisama eksinu :) Minu nimi on Leili, ametilt olen ma kokk. Toitlustuses olen olnud natukene vähem kui pool oma elust...hetkeseisuga pea 10 huvitavat ja hullu aastat. Selle ajaga olen töötanud kohvikutes, pubides, baarides, lihtsamates toidukohtades kui ka tipprestoranides. Aastate jooksul olen jõudnud teha ka teenindaja tööd, seega pole kohvi valmistamine, veini serveerimine või etiketi tundmine mulle võõras.




Aga ikkagi...Miks ma siin olen ?


Ma armastan ikka mõelda, et parimad ideed sünnivad parimate sõprade keskel, inimeste keskel, kes Sind kõige paremini tunnevad. Niiet siin pean ma tänama oma parimat sõbrannat Liisi kellega veinitades see hull, kuid üle mõistuse äge idee sündis.
Kuna hetkel on mul kellegi alluvuses töötamisest täielik siiber ja ma ei tea veel mida ma edasi teha plaanin olen ma siin, et jagada teiega oma kogemusi ja teadmisi...teeme koos süüa, käime väljas söömas, proovime uusi tooteid ja räägime asjadest lihtsalt, nii nagu need on.Kui Sa armastad toidu ja joogikultuuri sama tulihingeliselt kui mina oled Sa täiesti õiges kohas.Olen huviga avatud teie pakkumistele, küsimustele ning ideedele.
Minuga saab ühendust 

Facebookis  https://www.facebook.com/leili.semjonova 

Instagramis https://www.instagram.com/preilisemjonova/
Emailil leilysemjonova26@gmail.com
Telefonil 56363074

No comments:

Post a Comment